Maandag 27 augustus

29 augustus 2018 - Gran Canaria, Spanje

Om 12 uur waren de meiden bij mij. Koffer in auto en we gingen. Op tijd in schiphol eerst koffie. Toen inchecken en afscheid nemen van oudste dochter. Door naar de beveiliging. Paniek moment. Alles in bakje riem af en José stond ergens anders. Werd helemaal betast mocht door. Maar moest mijn spullen pakken. Gelukkig kwam.José er aan. Toen door douane en daarna hadden we rust. Rond gelopen nog wat gegeten en toen op zoek naar waar we op vliegtuig moesten. Daar nog wachten en toen mochten we er in. Film.over veiligheid niet bekeken. Wat een onzin als we neer storten zijn we dood helpt geen zwemvest meer. Opstijgen gaat snel en ik zag veel lampjes. Na 4 uur landen. Dan nog een gedoe werr door douane en dan wachten op koffer. Toen naar de.bus. na uurtje bij hotel. Gelukkig konden we meteen erin. Even opfrissen en beneden wat drinken. Zwemkleding aan en naar zwembad. Geen stoelen vrij maar ze zagen mijn rolator en we kregen stoelen. In het wayer geweest. Wat eten en drinken. Toen naar kamer allebei douchen en even op bed liggen. Toen avondeten. Was goed en vewl eten. Daarna was er.muziek nog tijd op terras gezeten. Niet laat naar bed allebei erg moe. Hotel is heel mooi we.kijken uit op zee. Mensen zijn aardig. Vermoeiende dag maar wel luek hier.

1. Jane:
    1 september 2018
    wat vliegt zo'n week snel voorbij he Lars.
    gauw maar weer boeken voor het voorjaar?☺